講返琴日先~ 8月15日
又同左candy去睇戲啦~ 睇左狼羊物語~ 好好睇呀~不過唔係好感人~ 仲覺得好笑tim~ 哈哈...好開心~
今日要係屋企勁做功課~ 做左好多啦!!! 仲有要執野喇~ 屋企就快要裝修呀嘛~ 好似好多野係無用...但又唔想throw.... 真係頭痛..>.<