今日我番到學校以為有得上堂啦點知又比人趕走左......之後出到學校門口見到有2個令仔係禁望住我根住我就走埋去問佢受唔受溝..點知比佢地2個打打到我隻腳e+好痛...個咀又腫左...我個陣勁驚超想打999但係我屋企太窮冇錢買電話...所以只可以企係到比佢地2個打..我以後都要小心溝仔...我唔想比人再打多次........e+搞到我柯尿都要柯好耐...唔知係咪條jj比佢地打到性無能...大家覺得我係咪應該要去睇e生呢???但係我e+連街都唔禁出..驚比人打...點算好呢????
今日識左條仔 我同佢傾得好岩 就去佢屋企傾下計 跟住就同佢.... (行為是性的行為) 搞完就去卡拉ok 識左好多條仔 古唔到我個冬菇頭可以識咁多男仔 我今日好開心 呢加我下面冇曬力 同完個男仔做左件轟動既事