唔記得左由幾時開始我有在12點幾睇電視既習慣
大概在尋秦記之後吧....
無論要否返學..都睇完先訓..
現在睇既是沖上雲霄..
一開始以為真是可以有情(緣)人可以在一齊..
結果可惜可惜- -唉..
近來..真是有好多問題...
找唔到工==
而且發現房入面有好多牆既虫仔...仲有細既(知豬)- -
好煩惱啊...殺又殺唔盡- -
其實有時想..是否眼不見為清潔..人生會快樂點- -
但我始終忍唔到- - 所以要大屠殺了...