唉...好煩惱
新mon..買了16比9的..(可看高清- - )
但所有的都被mon拉橫了.
現在看咩都是肥左的- -唉...
有無辦法可以正返正常佢..
現家的電腦..
軟件又味裝好..
除了上網其他的都做唔到..
這就是省錢的代價吧..
比錢人修理多方便= =
啊...3天的盤龍峽之旅去完了..
景真是好靚...影了好多的相..
由於是親親大自然既關係..
虫都特別多- - 有蜜蜂有蜘蛛- -
哈哈..第一天的薰衣草木屋我幾中意..
好有特色..
又有得行步行街..
表弟如常的煩- 口-
呵呵今次的旅程我都幾滿意..
期待半個月後的長洲之旅^^
唉就快又放榜了..希望可以有好的成績..
|