之前果幾日大考冇咩野寫.................最多都是講星期5同d韓国令仔踢
波......又好笑又好玩...............佢地只是色講英文同韓文嫁炸............
.好耐都冇踢波既我好白知........d令仔就好拼命..........差d唔夠佢地黎
.....><........................................................................................
到左今日是再見老婆君君既大日子..................我地大玩制服有畫咁去唱kk
..............唱左好多歌啊.............但始終有好多歌達令是找唔到既........e.g.
雲拍唔齊果首,fly君不嫁....................kakaka..............我地錫錫左好多次.
........但佢望住郭富城既.......仲話佢令仔過我(是都唔好講得咁白啊)............
.................唱唱唱唱唱唱唱唱唱.........附帶一提..............附近room d人唱
得好大聲...........我地都大聲左......好好笑..............衰君仲搶我張paper黎睇.
.........呵呵呵最後原來冇野睇既.....................唱完之後.........我地兩公婆去
左m記食老人餐...............好幸福啊><......................食完之後又去左瑞和度.
........................................................................................................
坐車返去既圖中...............o shit.........在油塘.........我同老婆君個仔(即藍色果
隻公仔)同個電話套...掉左落路鬼.................嚇c我啊...............好彩最後mtr既
人幫我拿返個仔上黎...............真是底讚...仲好好人嫁..............................拿
返個仔好開心既我就咁返屋企了.................可連既老婆君君...在坐車圖中..sd
個短信黎話比佢mama知道佢呃佢仲比佢罵................好擔心啊..................佢
mama仲打埋比佢補習sir啊........................死la...............有一排見唔到君君了.
.............最重要是佢好似好慘咁........................為有在msn度陪你多d la.....<-----------講得出做得到嫁
|