今日是大年初2...
照常是去婆婆同姑媽家的...
好多野食啊..
悶悶地摺下介子玩下先...<---(媽媽好中2- . -)
網球拍啊..好想要啊><...好想打下網球...
魚蝦蟹...
我買蝦- . -
到邊亂影...
天井...
去左買野食啊...
食宵夜.....有燒賣...
同魚旦...