3/9
終於到了
琴日一家人番左黎訓 今日3點起身
之後姑姐個d入曬黎 5點幾叫左m記食
之後7點去機埸 好想時間過得慢d
9點幾去左食飯 10點幾哥哥走了很不捨得
媽媽哭了 我也想哭不過我知哥哥都不想見到我哭
他給了我一封信 回家後我先睇 我真的哭了
現在我也給你一封信
DEAR brother
你放心啦啦 我會同你一齊努力讀書 你不用擔心我
我知你地成日話我 都係想我好 我會照顧呀爸同呀媽咖啦
你去都個到要自己小心身體呀 唔好好似我咁學壞呀
今個月26號我18歲了 我大個仔了 再不是之前的我
我做任何一樣野會三思而後行 放心啦
細個的時候好想你走 但都大個反而好唔捨得你 真奇怪
我次次做錯野你都唔會鬧我 其實你也改變我不小
你不要太辛苦喔 不要勉強呀 有咩唔開心你要記得搵我傾呀
去到個到冇人可以幚都你咖啦 要靠自己呀
如果真係讀唔到既番黎呀....你已經令我慼到驕傲
因為我有一個咁叻既呀哥
希望你可以願成你既理想 我也會努力地願成你地既理想
哥哥一路順風 我永遠都是你的好細佬
給我的好哥哥

哥哥 一年後 我們再見
我們承諾一年後實現吧
努力吧!
|