補考完la"//.........終於=w=" 5知升5升到.?,, 希望升到la'/!] 好開心ar'` *31號去漫畫節~//期待ing..!' 唉~! so lame* 套<<神鵰俠侶>>好無聊`` 但係有D人竟然睇到喊'/.. 無奈'/,,,,,,,,, 我完全5覺得佢地有咩咁可憐.../' 完全理解5到ar'/.... happy~ 今日......終於睇到<<nana>>la"
&_______________:. 黑白照'/.. END:.BY::..c oN'/L*