2009 年 9 月 10 日  星期四  
   2009-09-10  
 

今日又差D遲到.

見到KAY.

佢話幫我拎野其實我好感動XD

比佢發現左我好吾舒服tim...XD

多謝-v-+

唉.......

maths堂真系好有趣架;p

佢都懶得睇我本cw..xddd(笑)

bu...

開始吾明小初初講咩lu...@#$%&#$#%

中史中文...其實我吾覺得你有講書...

好多時都系講其他野.xddd

lib- -

你去死啦= =

我無啦啦比你捉住.....

又吾知講乜= =+

車0_0

39號哥哥d指甲超令^__^"

ENG造句超好笑;D

LUNCH好煩= =

無位囉= =+

ART好好玩;P

放學去交野//

LUNCH見到梁XX佢又扮見吾到我= =+

我放學搵佢又吾知死左去邊...

見到晴晴灝妹;P

佢好得意呀^__^!!

耶*3*

CANTEEN玩左陣走..

諗住同"KKK"傾電話..XD

可惜佢上緊堂-V-+

聽日喇;P

 

 

 

  `  甜品時間 ;-)" :2009-09-10 11:48 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]