2009 年 8 月 20 日  星期四  
   2009-08-19  
 

今日約左SUKI同佢D FD去科學館呀=)

11點8先走...汗""

11:55上左車=]

坐到12點半度先到紅X...

我出到去好呆...

好多月台= =|

又無牌..

吾識行//[]\\

行左好耐...

太約12:48先到.

=V=

糖果嘉年華17.5- -+

10分鐘出到去...XD!

玩玩玩~~

影影影...

好悶-33-

走LU...

去M記食包包///8蚊..

一杯冰水.

食完去太空館...

行左好耐= =|

到左..

超多人...

吾入= =

去海港城.....

超大*33*"!!!!

去左MUJI-V-+

好想買.__.!!

算...下次去APM再去= =|

搵玩具反斗城搵左差吾多半個鐘=.="!!!

問人問人=]

搵到啦~

果度有好多童裝-3333-!!!

有SHIRLEY TEMPLE*[]*

影左相..汗"

走啦=P

坐左吾系好耐就到尖東...

話說佢個牌有問題XD~

搞錯方向.XD~

玩人=3=

呃死人- -+

好快就到啦=P

耶=]

7點10就返到..哈- -"(<-有咩值得高興.__.?!)

  `  甜品時間 ;-)" :2009-08-20 01:50 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]