2009 年 8 月 20 日 星期四 |
2009-08-19 |
| 今日約左SUKI同佢D FD去科學館呀=)
11點8先走...汗""
11:55上左車=]
坐到12點半度先到紅X...
我出到去好呆...
好多月台= =|
又無牌..
吾識行//[]\\
行左好耐...
太約12:48先到.
=V=
糖果嘉年華17.5- -+
10分鐘出到去...XD!
玩玩玩~~
影影影...
好悶-33-
走LU...
去M記食包包///8蚊..
一杯冰水.
食完去太空館...
行左好耐= =|
到左..
超多人...
吾入= =
去海港城.....
超大*33*"!!!!
去左MUJI-V-+
好想買.__.!!
算...下次去APM再去= =|
搵玩具反斗城搵左差吾多半個鐘=.="!!!
問人問人=]
搵到啦~
果度有好多童裝-3333-!!!
有SHIRLEY TEMPLE*[]*
影左相..汗"
走啦=P
坐左吾系好耐就到尖東...
話說佢個牌有問題XD~
搞錯方向.XD~
玩人=3=
呃死人- -+
好快就到啦=P
耶=]
7點10就返到..哈- -"(<-有咩值得高興.__.?!)
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-08-20 01:50 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 292 | »
|