2009 年 8 月 10 日  星期一  
   2009-08-10  
 

哈哈..

白痴架..

果套8點半..

黃子華..xdd

笑死我....哈哈哈...

第一次睇香港d劇..xddddd

  `  甜品時間 ;-)" :2009-08-10 08:43 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]