2009 年 7 月 29 日 星期三 |
=w= |
| 2009.7.27
今日同盈去書展-v-+
8點搞好左就落左去啦=]
對吾住牙盈>_<
迫到你同我坐mtr...
我地好似路痴甘...
系甘拎住本地圖=v=
9點半到左...
10蚊飛都冇人排隊= =|
緊系買10蚊-3-
等左好耐...
有人偷影-,-
入到去啦~~~
好多書-口-(<-未去過= =)
盈買左去東京既書-v-
我買左戀空簡體字...(<--由於經濟不景...)
佢仲買左聖經...
Orz
總之行到好攰...
我地上左三樓...
去買左棉花糖=]
11蚊-口-+
一人一半-v-+好幸福=)
三樓有好多都吾關事=,=""
跟住3點半走左.
坐船..
原本諗住坐埋電車架-33-
但吾知去邊度有= =|||
4點到左尖沙咀..
一講起尖沙咀就好火= =|!!
我地習慣左跟住d人行..
行左去星光行-,-
行行行..
發現吾對路...
過左馬路= =||
又返返去坐船果度=__="
系香港文化中心後面行...
行到太空館=,="""
去左梳士巴利花園...
行吾到-_-"
我地跳上去.xddd
點知發現-口-+
囧左.!!!
無馬路=口=|!!!!!
又行返返去岩岩過馬路果度...t^t
好痛苦..>_<
我地幾經辛苦先到mtr站..t^t
去左旺角...
我地去左新之城...
見到好多衫衫-333-
盈盈買左包面...
好味-u-+
我夾左糖-v-"
好貴-3-
6.1=,="
一面行一面食..
佢買左個袋-v-xd
跟住去左...
吾記得左- -
我地好似系要去...""
信和..
點知行錯路去左傻才書院果度= =|||
結果我地系果度見到好多波鞋...(<--波鞋街..?)
問路-_-"
問左好多次-v-+
話說我地去mk起馬問左5次路-w-+
問左2次警察=v=+
又去左"笑"萬-3-
睇b女..xdd
走果陣..吾識去mtr= =|
問policemen-v-
佢地好好人-v-+
有個話直行..xddd
另一個黎多句:直行見到body shop轉左..-口-
哇..佢真系勁-v-xdd
話說今日起馬行左....
10個鐘路-3-
8點返到屋企-_-"
攰到=,=""""
2009.7.28
睇戀空...上...
好傷心-^-"
無喊-w-+(<--耶)
戀空下..
睇到我d眼淚...0_0
嗚..t^t
最尾果度..-333-
買左考級書...
d歌難到=_="
我吾識一級果度- -+
.神呀-,-
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-07-29 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 292 | »
|