2009 年 7 月 29 日  星期三  
   =w=  
 

2009.7.27

今日同盈去書展-v-+

8點搞好左就落左去啦=]

對吾住牙盈>_<

迫到你同我坐mtr...

我地好似路痴甘...

系甘拎住本地圖=v=

9點半到左...

10蚊飛都冇人排隊= =|

緊系買10蚊-3-

等左好耐...

有人偷影-,-

入到去啦~~~

好多書-口-(<-未去過= =)

盈買左去東京既書-v-

我買左戀空簡體字...(<--由於經濟不景...)

佢仲買左聖經...

Orz

總之行到好攰...

我地上左三樓...

去買左棉花糖=]

11蚊-口-+

一人一半-v-+好幸福=)

三樓有好多都吾關事=,=""

跟住3點半走左.

坐船..

原本諗住坐埋電車架-33-

但吾知去邊度有= =|||

4點到左尖沙咀..

一講起尖沙咀就好火= =|!!

我地習慣左跟住d人行..

行左去星光行-,-

行行行..

發現吾對路...

過左馬路= =||

又返返去坐船果度=__="

系香港文化中心後面行...

行到太空館=,="""

去左梳士巴利花園...

行吾到-_-"

我地跳上去.xddd

點知發現-口-+

囧左.!!!

無馬路=口=|!!!!!

又行返返去岩岩過馬路果度...t^t

好痛苦..>_<

我地幾經辛苦先到mtr站..t^t

去左旺角...

我地去左新之城...

見到好多衫衫-333-

盈盈買左包面...

好味-u-+

我夾左糖-v-"

好貴-3-

6.1=,="

一面行一面食..

佢買左個袋-v-xd

跟住去左...

吾記得左- -

我地好似系要去...""

信和..

點知行錯路去左傻才書院果度= =|||

結果我地系果度見到好多波鞋...(<--波鞋街..?)

問路-_-"

問左好多次-v-+

話說我地去mk起馬問左5次路-w-+

問左2次警察=v=+

又去左"笑"萬-3-

睇b女..xdd

走果陣..吾識去mtr= =|

問policemen-v-

佢地好好人-v-+

有個話直行..xddd

另一個黎多句:直行見到body shop轉左..-口-

哇..佢真系勁-v-xdd

話說今日起馬行左....

10個鐘路-3-

8點返到屋企-_-"

攰到=,=""""

 

2009.7.28

睇戀空...上...

好傷心-^-"

無喊-w-+(<--耶)

戀空下..

睇到我d眼淚...0_0

嗚..t^t

最尾果度..-333-

買左考級書...

d歌難到=_="

我吾識一級果度- -+

.神呀-,-

  `  甜品時間 ;-)" :2009-07-29 09:56 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]