2009 年 7 月 9 日  星期四  
   耶-v-+  
 

msn煩死人-,-"慢到嘔=3="!!

2009.7.5

返左深圳...

剪頭髮+電直=v=+

果個哥哥好好人.xd

一個1990年,一個1987年..xddd"

吾知點解次次剪頭髮d人都話我d頭髮好難剪=]

整左3個鐘-v-+

1)洗頭 2)剪頭髮 3)吹乾 4)擦果d藥水野... 5)包住個頭 6)熱我20幾分鐘=__="

7)等左我好耐. 8)洗頭 9)夾夾夾=) 10)再擦野. 11)又等左我好耐-_-" 12)洗頭

13)吹乾... 14)再剪頭髮 15)再夾直佢.. 17)得左^3^

耶=]

 

2009.7.6

我諗下我做左d咩先.....

好似系去左靖屋企..

玩古箏同柳琴..=vvv=+

好滿足=]

2009.7.7

um....

好似....................................................................

系屋企-口-"?!!!!

定系出左去呢-_-+?

呀.

同SARA去左圖書館...

吾好意思...."

 

2009.7.8

耶.

出左去10個鐘=////="

7點3比個死人鬧鐘嘈醒左...

8點半落左去=]

等我的etien=)

9點8到左學校-[]-"

沿途見到女班長同某某..奸笑.

周圍行.....

d頭髮不停甘跌....

終於入左去...

笑死我.哈.

吾知有冇人會up上去...

真系好好笑架=p

無去睇既人真系可惜啦..xd

跟住同et去龍門居..

熱死我地=,="<--我的鬼主意..奸

買左5蚊雞蛋仔..好好味-u-+

仲買左包野飲- -+

甘同系置樂買有咩分別..仲要行甘遠= =+"""

我真系好衰-33-!!

送左佢返去-v-+

2點又要返去...

練練練..."

好正=p

吾捨得金金=333="!!!

同琦琦一起走..

4點殺左去安定社區中心..xd

好耶.

好正呀.

個露營去貝澳.

可以挖蜆..好正

暫時有...13人.

好似有個同組f3姐姐..好友善=]

張容榕=]<--同組.

第二組有..鄧天朗.xp

黎穎芯姐姐=]

仲有....丹丹姐姐.

第三組....牙mei=)

suki-vv-+

仲有麻..........................好似系.....???

南南...-口-"<--同音..吾好意思=口=+

第四組..

有wellcome.xd

him him..xdd

maggie-v-

同班f3吾系好熟=]

同班f2熟d-3-+

要自己整飯菜..

一湯一飯三"食送"

自己起帳篷...

一定要落水=口="..好驚...

仲話會拋你落去..

我有童年陰影呀...-口-+

好耶..

好期待夜晚訓系沙灘度睇星星=]

好驚曬到黑哂仲有比蚊咬到死...

囧rz..

耶..

吾知邊位有興趣參加呢=v="!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????

無限歡迎.男士更佳...<---缺男丁.!!!xd

牙俐,灝晴都入左=]

肥高,你受死啦.!XD認命吧=]"!

有李X海-V-+

我的WINGWING去了祟真-3333333-

LAA-LAA去左屯官...T^T

雪去左劉金龍=口=+++<--佢既......XX沒了..-口-+

可憐...

 

2009.7.9

今日比把風扇嚇到醒左...

起身睇小說..好幸福=]xd

跟住睇哈利-3-+

之後訓左-,-"

跟住我竟然睇f2本IS書-口-+"

我好乖..XDDD<-自戀.

開電腦=3333333=|

好悶-.-+

聽日要返去..

今日本來諗住返去玩..點知訓左=,="

=__="

 

  `  甜品時間 ;-)" :2009-07-09 10:33 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]