2009 年 7 月 9 日 星期四 |
耶-v-+ |
| msn煩死人-,-"慢到嘔=3="!!
2009.7.5
返左深圳...
剪頭髮+電直=v=+
果個哥哥好好人.xd
一個1990年,一個1987年..xddd"
吾知點解次次剪頭髮d人都話我d頭髮好難剪=]
整左3個鐘-v-+
1)洗頭 2)剪頭髮 3)吹乾 4)擦果d藥水野... 5)包住個頭 6)熱我20幾分鐘=__="
7)等左我好耐. 8)洗頭 9)夾夾夾=) 10)再擦野. 11)又等左我好耐-_-" 12)洗頭
13)吹乾... 14)再剪頭髮 15)再夾直佢.. 17)得左^3^
耶=]
2009.7.6
我諗下我做左d咩先.....
好似系去左靖屋企..
玩古箏同柳琴..=vvv=+
好滿足=]
2009.7.7
um....
好似....................................................................
系屋企-口-"?!!!!
定系出左去呢-_-+?
呀.
同SARA去左圖書館...
吾好意思...."
2009.7.8
耶.
出左去10個鐘=////="
7點3比個死人鬧鐘嘈醒左...
8點半落左去=]
等我的etien=)
9點8到左學校-[]-"
沿途見到女班長同某某..奸笑.
周圍行.....
d頭髮不停甘跌....
終於入左去...
笑死我.哈.
吾知有冇人會up上去...
真系好好笑架=p
無去睇既人真系可惜啦..xd
跟住同et去龍門居..
熱死我地=,="<--我的鬼主意..奸
買左5蚊雞蛋仔..好好味-u-+
仲買左包野飲- -+
甘同系置樂買有咩分別..仲要行甘遠= =+"""
我真系好衰-33-!!
送左佢返去-v-+
2點又要返去...
練練練..."
好正=p
吾捨得金金=333="!!!
同琦琦一起走..
4點殺左去安定社區中心..xd
好耶.
好正呀.
個露營去貝澳.
可以挖蜆..好正
暫時有...13人.
好似有個同組f3姐姐..好友善=]
張容榕=]<--同組.
第二組有..鄧天朗.xp
黎穎芯姐姐=]
仲有....丹丹姐姐.
第三組....牙mei=)
suki-vv-+
仲有麻..........................好似系.....???
南南...-口-"<--同音..吾好意思=口=+
第四組..
有wellcome.xd
him him..xdd
maggie-v-
同班f3吾系好熟=]
同班f2熟d-3-+
要自己整飯菜..
一湯一飯三"食送"
自己起帳篷...
一定要落水=口="..好驚...
仲話會拋你落去..
我有童年陰影呀...-口-+
好耶..
好期待夜晚訓系沙灘度睇星星=]
好驚曬到黑哂仲有比蚊咬到死...
囧rz..
耶..
吾知邊位有興趣參加呢=v="!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????
無限歡迎.男士更佳...<---缺男丁.!!!xd
牙俐,灝晴都入左=]
肥高,你受死啦.!XD認命吧=]"!
有李X海-V-+
我的WINGWING去了祟真-3333333-
LAA-LAA去左屯官...T^T
雪去左劉金龍=口=+++<--佢既......XX沒了..-口-+
可憐...
2009.7.9
今日比把風扇嚇到醒左...
起身睇小說..好幸福=]xd
跟住睇哈利-3-+
之後訓左-,-"
跟住我竟然睇f2本IS書-口-+"
我好乖..XDDD<-自戀.
開電腦=3333333=|
好悶-.-+
聽日要返去..
今日本來諗住返去玩..點知訓左=,="
=__="
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-07-09 10:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 292 | »
|