2009 年 6 月 20 日  星期六  
   相簿=]  
 

今日上午2點幾訓吾到,玩電腦=]

加左好多小學相入相簿.

多數都系小學識我既人先會睇到..xddd

中學果d...遲d先啦=p

呵...<自戀狂會做既野=]

  `  甜品時間 ;-)" :2009-06-20 01:42 PM   [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]