2009 年 4 月 7 日  星期二  
   GOOD-v-+  
 

返到去一殺就系中文囉/___\

初初以為我會"6"=_=|

點知其實系我對自己無信心而且又自己詛咒自己-_-"

高上次一分v___v!

跟住又系度講講講..好悶-3-+

到中史...又以為自己實死硬=,="""

點知又進步左20分..囧

神呀-w-

到history...

本身就覺得好難...

到講答案果陣=_="

一開始果幾題錯哂囉-00-"

收到份野...差1st 1分-3-++

的確系好好笑=p

11分入面我得3分.xDDD

LQ竟然15-口-"""XD

呵/__\"

又到返MATHS...D人狂玩=]

好似小息甘正-W-

LUNCH..

點知牙媽無放野系入面搞到我食吾到....返左屋企...

睇靈遇空間.好正XP

返到去...搵吾到梁sIR= =|||

跟住系MR.MOK.

佢同冧講...我岩岩LUNCH吾系特登避你架...

只系我睇到你同另一位女同學系度拉拉扯扯...我就走去睇下..跟住其中一位大叫救命我都嚇親即刻彈開v^vxD

呵呵...

ENG...都估到吾會好高分/333\

甘吾小心-3333-++++

竟然果D都錯真系死-U-"

普通話...最後一堂系MS.CHAN上...T^T

好吾捨得.....我淚光閃閃/333\

我一定要同你個BB玩架-3333-+++++"!!!

嗚...吾知梁XX定陳XX代丫= =++

千祈吾好梁XX啦...

情景對話會無分架-口-

嗚...點解今堂吾系我地考-_-"!!!!

點解呀....囧囧囧

放左學之後去左CANTEEN...

系度傾中文...

跟住傾傾下我開左個話題= =+++

卡通片-V-XDDD

愈講愈HIGH..XDDD

5點同ET返屋企丫-3-

 

  `  甜品時間 ;-)" :2009-04-07 05:49 PM   [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]