2009 年 4 月 7 日 星期二 |
GOOD-v-+ |
| 返到去一殺就系中文囉/___\
初初以為我會"6"=_=|
點知其實系我對自己無信心而且又自己詛咒自己-_-"
高上次一分v___v!
跟住又系度講講講..好悶-3-+
到中史...又以為自己實死硬=,="""
點知又進步左20分..囧
神呀-w-
到history...
本身就覺得好難...
到講答案果陣=_="
一開始果幾題錯哂囉-00-"
收到份野...差1st 1分-3-++
的確系好好笑=p
11分入面我得3分.xDDD
LQ竟然15-口-"""XD
呵/__\"
又到返MATHS...D人狂玩=]
好似小息甘正-W-
LUNCH..
點知牙媽無放野系入面搞到我食吾到....返左屋企...
睇靈遇空間.好正XP
返到去...搵吾到梁sIR= =|||
跟住系MR.MOK.
佢同冧講...我岩岩LUNCH吾系特登避你架...
只系我睇到你同另一位女同學系度拉拉扯扯...我就走去睇下..跟住其中一位大叫救命我都嚇親即刻彈開v^vxD
呵呵...
ENG...都估到吾會好高分/333\
甘吾小心-3333-++++
竟然果D都錯真系死-U-"
普通話...最後一堂系MS.CHAN上...T^T
好吾捨得.....我淚光閃閃/333\
我一定要同你個BB玩架-3333-+++++"!!!
嗚...吾知梁XX定陳XX代丫= =++
千祈吾好梁XX啦...
情景對話會無分架-口-
嗚...點解今堂吾系我地考-_-"!!!!
點解呀....囧囧囧
放左學之後去左CANTEEN...
系度傾中文...
跟住傾傾下我開左個話題= =+++
卡通片-V-XDDD
愈講愈HIGH..XDDD
5點同ET返屋企丫-3-
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-04-07 05:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | ... | 292 | »
|