2009 年 3 月 8 日 星期日 |
2009-03-08 |
| 呢半個月黎發生左好多野- -"!
2.21創意解難. 只系幫手做左1題- -
金獎. 入左準決賽-33-"
3.28就要去啦....囧
2.28屯門區校際初中數學比賽...
汗....
吾想再提...
3.1系xanga見到布gE果篇...
我想覆...
但果日系306用緊電腦時比人搶左-33-
打佢=3=
班花佢真系好好人-VVVV-
我星期五LUNCH講笑甘蝦佢..
叫佢幫我去ART RM拎鞋.
點知佢真系去左-V_
仲吾認.SHY啦=VVVV="""
跟住英文堂...
MING姐去左MI RM-V-
爽.
我叫班花比佢張相我睇-U-
佢真系比我睇*U*
考中文說話...
完了....
我狂O哂...
普通話情境對話笑死人.
外星話..囧rz
嘿嘿嘿..
ms.chan吾好生BB啦-333-
我會吾捨得你架...v333v!!!!
雖然佢你好仲意小朋友而且我都好仲意-v-xd
唉.
世界在變.我也變了...囧
原來劉亦菲170cm...囧
新垣結衣都系@[]@
雅雅 ...
遲來的..
生日快樂*vv*
我知你不會原諒我..
但我不會介意...
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-03-08 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | ... | 292 | »
|