2009 年 3 月 8 日  星期日  
   2009-03-08  
 

呢半個月黎發生左好多野- -"!

2.21創意解難.  只系幫手做左1題- -

金獎. 入左準決賽-33-"

3.28就要去啦....囧

2.28屯門區校際初中數學比賽...

汗....

吾想再提...

3.1系xanga見到布gE果篇...

我想覆...

但果日系306用緊電腦時比人搶左-33-

打佢=3=

班花佢真系好好人-VVVV-

我星期五LUNCH講笑甘蝦佢..

叫佢幫我去ART RM拎鞋.

點知佢真系去左-V_

仲吾認.SHY啦=VVVV="""

跟住英文堂...

MING姐去左MI RM-V-

爽.

我叫班花比佢張相我睇-U-

佢真系比我睇*U*

 

考中文說話...

完了....

我狂O哂...

 

普通話情境對話笑死人.

外星話..囧rz

嘿嘿嘿..

ms.chan吾好生BB啦-333-

我會吾捨得你架...v333v!!!!

雖然佢你好仲意小朋友而且我都好仲意-v-xd

唉.

世界在變.我也變了...囧

原來劉亦菲170cm...囧

新垣結衣都系@[]@

雅雅 ...

遲來的..

生日快樂*vv*

我知你不會原諒我..

但我不會介意...

  `  甜品時間 ;-)" :2009-03-08 10:58 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]