write member forum login logout

分班__2c

2006 年 8 月 31 日  星期四 晴天

終 於 都 分 左 班 啦,,,

好 開 心 啊 ,,

入 左 2 c,,,

可 以 同 s u k i 一 班 啊,,

班 主 任 唔 係 k.l e e,,,係 m i s s  c h e u n g 啊 ! !

太 好 啦,,,有 f d 陪 我 。。。

但 係 t r i s t a 就 慘 d d,,,

佢 2 b 啊.. > /\ <嗚 嗚...

當 我 知 道 分 班 個 一 刻,,,

真 係 好 興 奮,,,

因 為 可 以 同 到 s u k i一 班,,

個 班 主 任 又 係 m i s s   c h e u n g,,

不 過 t r i s t a,,,

都 唔 好 失 望,,,

因 為 我 地 都 會 s u p p o r t 你 架 ! !

 

p . s : 開心^_^''

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 140 | »

暱稱: _-華華*]]
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

尚無任何好友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930