Singing contest 完左啦
唱完lu,,,
不過想唱''那是我們都回不去的從前''個陣俾人叮左囉@@''
好o呀,,,全班都
有d人真係唱得好好聽,,,
好想聽下決賽d人唱,,,到時仲好聽>v<""
其實我地班都冇諗話想入決賽,,,
事但咪得囉,,,haha''
依家唔洗指意我地入到決賽,,,呵
大家都好開心?
p.s:喉嚨好痛-v-'
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 140 | »
朋友