| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 12 日 星期四 |
 | |
| |
今日訓到3點幾起身就同文仔落去食野~食完就等個傻仔文等左超q耐條仆街先黎到~跟住就返學啦~悶到死~文仔今日有早放喎得返我一個~放左學就自己一個on99咁返屋企~返到屋企就食野~食完玩左陣icq同msn就去左呀佬屋企睇tv~有條撚樣好黑人僧呀~睇完文仔就打黎啦~跟住我就返屋企玩左陣電腦~等文仔打黎左落去~今日就係咁過啦~完>w<
好耐都冇同金金個d玩啦//] 哈我覺得咋=.=''
|
| 刊登時間︰2006-01-12 11:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
PinG 於 2006-01-13 12:18 AM 發表:
HI..你知唔知我系邊個呀??你可能知啦...乜今日過得甘悶呀..你都會
打日記..少有呀..唔講啦..下次再黎過呀^^
|
網主回覆
HIHI~
我知你邊個呀~
係好好好悶^^
我緊係會打啦哈~
thx你幫我留言呀>w<//] Posted at 2006-01-13 12:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|