`'`紀念碑***

     不想再揀 任緣份拆散

         我要衝破難關
 
 
ccwhugo129

暱稱: 11號仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

好耐未黎啦~>v<
離開了....
唔鍾意小圈子生活
好累呀~
返工仔~><


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
開心既一日 愉快

今日見到王哲呀....之後就同佢一齊去左金茂坪打波啦~~~
同d唔係話太勁既打....全勝....好開心唷...卡卡卡~*
我地打到10:00度就返左上黎7仔lu....跟住係7仔度鋤dee~~
雖然係涷左d...不過都算係好開心呀....哈哈哈~~
係咁玩阿儀同笑佢.....之後又係咁同佢鬥串喎~~勁正呀!!
跟住走個陣又整到佢喊=.=搞到我唔知應該點咁....
本來諗住返屋企......點知見到腹肌王~~後尾又見到阿銘同阿標~~
之後幾丁友咪去左我屋企樓下個公園鋤dee囉....幾好玩架....
腹肌走左之後我地幾個又係係度打麻雀.....好搞笑.....幾好玩....
我都有贏過幾鋪~~卡卡~~(我d領悟能力真係高既姐~~哈哈)
玩到成3:30我先返屋企......好似好曳添.....>u<"
返到屋企就食飯...食完勁累就走左去訓lu....呵呵~~
今日koey病左呀....希望佢快d無事...同埋唔好再亂諗野啦....

刊登時間︰2005-10-30 02:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 28 日  星期五 晴天
《全方位學習日》 愉快

今日係星期五...本應要返學既....不過今日係我地shl既study day~
今日既天氣好好.....唔係太涷~~亦都唔係太熱~~嘰嘰~~
我同阿聰仔搭車去藍田再轉地鐵去尖咀~~點知條友仔遲到~~傷心....
等小巴個陣見到阿玲.....唔知點解仲係好驚面對佢呀....唉.../.\
之後我地就搭去尖咀....沿途好多野都好順利呀...哈哈哈~~
跟住我地去左尖咀碼頭搭船啦.....(...岩岩上船勁驚暈船~!)
上左船之後15分鐘已經有5個人暈低左~~~哈哈哈~~勁好笑....
一個鐘之後八成半人暈晒.....好無奈....都唔知話好笑好定話佢地慘好~~
我非常之好彩.....係無暈到既....之後咪係隻船到玩囉.....呵呵~~
坐左三個鐘頭船去到大澳......個到都幾令....好多蟹仔...多到好似蟻咁...><
12:30去到....1:45上船...又坐船返尖咀....係大澳度買左d特產~~哈哈哈~
之後miss勁我地有d暈船既頂唔順......於是提議唔掂個d係東涌落~~
結果有13個人係東涌離我地而去.....哈哈....得返我地28個人加埋阿sir繼續搭船~~
今次回程d人已經好左好多....好多人都無再暈啦~~而我...??
講起都好笑....係咁係度坐之瓶食剩既野食.....好多雞翼好好味唷~!!
食完野就同阿海同豬媽係船頭唱歌同嗌歌~~~哈哈哈~~阿海唱歌勁好聽呀..><
唱唱下時間好快就過左啦.....我地5:00就去到尖咀.....之後同阿滔傻強去m記搵廁所...
咁岩見到阿潘俊同miki佢地.....跟住就同佢地傾計啦....嘰嘰~~講返好多好多野....><
and then我地就take MTR返屋企lu.....我係藍田落車啦.....之後排隊等小巴返去.....
返到去又去左金茂打波....無輸過~~~(開心...)不過嬲尾就俾人踩場啦.....傷心...
我地玩到12點幾就返左去lu.....今日真係幾開心架....玩得好開心....thx my fd!!嘰嘰~~

p.s:今日同人影左好多相呀.....哇...卡卡~~>v<"

刊登時間︰2005-10-30 11:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天
大勝4B 愉快

今日又係班際籃球呀...我地lunch對住4B....
上半場我地三個正選出場.....打晒個氣勢出黎....~
我地上半場就已經領先人地23:6啦.....哇...卡卡~~
之後下半場.....我地三個輪住拉阿海同terry出去打...哈~~
佢terry入左4分.....阿海入左2分.....好開心~~嘰嘰~~
最後我地大勝33:8.....好高興唷......嘰嘰~
本來我今日都出唔到場....好彩D隊友同我換褲著姐....嘰嘰~~
之後今日放學我地班女仔又比賽喎.....好好睇呀....
因為又係5C對5A~~最後女仔又係5A贏左呀~~哈哈哈~
5A女仔已經入左決賽啦...我地男仔就入左四多...(要加把勁!)
一句講晒....今日好開心唷~!!

刊登時間︰2005-10-29 01:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 24 日  星期一 晴天
籃球5c vs 5a~ 愉快

今日lunch籃球比賽呀....我地第一場就對住5c~
可以係講話係今年既開幕戰呀.....比賽真係勁激烈呀~~><
一開波陳興就入左球兩分波啦~~~好無奈呀....><
係上半場.....我地都係好勢均力敵~~大緊d分拉得好緊....
到左下半場....我地慢慢將d分拉開....相方防守都好緊......
但可能佢地太緊張....同埋成日換人既關係啦....我地打得好過佢地.....
不過陳興真係好勁.....一個人支撐大局......好厲害~~
可惜最後我地都係以23:18贏左5c....我地班當然開心啦.....
但係佢地就....唉.....阿軍好似嬲左我...好唔開心....
今日陳興全場拎16分.....我拎左15.....嘰嘰.....入左3球3分呀我~~

p.s:我地班既女仔都贏左....5a男女子一齊入晒八強.....好開心!

刊登時間︰2005-10-26 07:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天
摩士練波~~ 愉快

今日同阿鋒佢地去左摩士個度練波啦~~
本來諗住有得比賽架....因為阿玉話係同教會d人打.....
點知去到之後佢地有佢地練....搞到我地好悶呀...><
跟住我地咪去左第二邊跟隊囉~~之後又係度傾計個d囉~~
7點幾8點個陣....阿玉話去食野喎~~咁我地咪去左m記囉~
跟住....唉都係咪提啦~~俾阿鋒哥個d玩....><
之後食完野送完koey走....我地就去搭MTR~~keke~~
返到秀茂坪之後我地就見到腹肌王~~跟住就打波啦~~
打到熄燈啦~~跟住我就返左屋企做功課啦~~^^

刊登時間︰2005-10-24 05:49 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]