今日係星期五...本應要返學既....不過今日係我地shl既study day~
今日既天氣好好.....唔係太涷~~亦都唔係太熱~~嘰嘰~~
我同阿聰仔搭車去藍田再轉地鐵去尖咀~~點知條友仔遲到~~傷心....
等小巴個陣見到阿玲.....唔知點解仲係好驚面對佢呀....唉.../.\
之後我地就搭去尖咀....沿途好多野都好順利呀...哈哈哈~~
跟住我地去左尖咀碼頭搭船啦.....(...岩岩上船勁驚暈船~!)
上左船之後15分鐘已經有5個人暈低左~~~哈哈哈~~勁好笑....
一個鐘之後八成半人暈晒.....好無奈....都唔知話好笑好定話佢地慘好~~
我非常之好彩.....係無暈到既....之後咪係隻船到玩囉.....呵呵~~
坐左三個鐘頭船去到大澳......個到都幾令....好多蟹仔...多到好似蟻咁...><
12:30去到....1:45上船...又坐船返尖咀....係大澳度買左d特產~~哈哈哈~
之後miss勁我地有d暈船既頂唔順......於是提議唔掂個d係東涌落~~
結果有13個人係東涌離我地而去.....哈哈....得返我地28個人加埋阿sir繼續搭船~~
今次回程d人已經好左好多....好多人都無再暈啦~~而我...??
講起都好笑....係咁係度坐之瓶食剩既野食.....好多雞翼好好味唷~!!
食完野就同阿海同豬媽係船頭唱歌同嗌歌~~~哈哈哈~~阿海唱歌勁好聽呀..><
唱唱下時間好快就過左啦.....我地5:00就去到尖咀.....之後同阿滔傻強去m記搵廁所...
咁岩見到阿潘俊同miki佢地.....跟住就同佢地傾計啦....嘰嘰~~講返好多好多野....><
and then我地就take MTR返屋企lu.....我係藍田落車啦.....之後排隊等小巴返去.....
返到去又去左金茂打波....無輸過~~~(開心...)不過嬲尾就俾人踩場啦.....傷心...
我地玩到12點幾就返左去lu.....今日真係幾開心架....玩得好開心....thx my fd!!嘰嘰~~
p.s:今日同人影左好多相呀.....哇...卡卡~~>v<" |