今日系陸運會,我正系參加左一樣咋 —100米. 豆釘同我一齊跑,跑到最尾. 跟住我地上番去啦啦隊到,系到狂叫藍社. 叫到我把聲沙哂,仲狂食喉糖添啵. 放LUNCH TIME喇...今次有個半鐘喎....XDXD 我地有8個人去食,後來走左幾個去第亞到食, 得番我,嘉敏,泳兒咋... 之後食野果陣,泳兒系到狂笑,笑到佢肚痛添, 哈哈,跟住番番去運動會果到..... D人一樣系到比賽....我就一路叫囉... 好喇...今日都冇咩講喇...系甘先喇... 拜拜