今朝好早起身....冇麥人ON...又食完早餐..所以就打下日記啦..
頭先...我睇到"林清而"既日記....
我而家真係好吾想番學牙..... 日日都要對住一大班吾鐘意我既人.... 我.....
吾講啦.....拜...