今日要番學喇...... 攪到我尋晚冇得睇牙!! 德國輸左lu~
1番到去超熱牙!!上到課室聽完宣佈到到9點就落左去喇
今日係試後活動日,,我去左養蜂場牙!!
等到9點3就出發喇,,上左車同牙漩&小丸坐,,過左1陣就到喇
去到有好多蜜蜂牙 之後頌要企係到聽果度D人廢up wo >3<"
聽完佢係到廢之後就走喇 勁快就喇wo 係果到都唔知半個鍾牙!! !
番到泥牙芬佢地走過泥叫左我,,牙漩&小丸去music room wo 咁咪去囉
去到多D人係到唱K wo 之後我地就係到聽D人唱 D人唱得超好聽牙!! ! !
到左12點就走lu 同牙漩&小丸去左m記食野
去到超多人牙 跟住牙琪佢地話要補考wo 1陣比個位我地
食完之後就同牙漩&牙so走喇 跟住我地係m記出面見到隻野wo
之後我地個個都比它客死牙** 點鬼知原來隻野係假嫁bo =3="
2點幾去左伊鐳屋企玩唷 跟住到左3點牙男佢牙媽要佢走牙 之後佢就走左lu
過左陣cokenight同白家駒個D泥左 佢地話左好多次走,,但係都未走wo
之後過左1陣cindy鍾又上左泥 之後我就同cindy鍾&伊鐳走lu
到左夜晚打左比牙男同佢傾左陣就訓lu~
跟住3點鍾起左身睇波丫 法國贏左牙 >v<"