|
|
今日好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱好熱
熱到我唔想出去呀,,,難得肯紮起左個頭. ..........................
朝早就係到做maths~既功課 ~ !!!!!
雪 打黎叫我去自修室喎...因為天氣太hot~啦~~我真係唔想去自修室呀~~
不過最後比佢既熱誠打動左~
我遲到~1:20先去到,,見唔倒kary yan,之後ma諗住係入,面打佢地lo,去到見倒有位..但個人冇放野係果度,,
覺得自己好懦lo,,,,,~...之後講........................................,,,左sor~走人..
出到去就見倒佢兩個啦~=]因為冇位既關係so
去kary~間教會study~我之前去個一次...去到一路涼.一路溫maths~~hehe!!!
之後唱歌.好好聽..d人好nice 我竟然認唔出廖思明喎 我真係禁冇記性咩~之後繼續study~有兩個小朋友好,可愛架
接ma un~一齊黎溫書,,,,好開心...不過係溫唔倒書啦,.,,^^去到6:30
同un去吉野家食野...好味.
傾左好多好多野... ................hehe~~....
多謝你陪我呀..我真係好唔想係家..呀
去夾糖,,,,返家 |