唉.......
近黎日記都無咩野打,,,,,,,,
好悶呀.!!
中文∼阿tim係咁比miss曾玩....咁就過左7分鐘lu
之後講作文...同對answer!
maths:teach e個唔知咩法<死啦...maths愈黎愈差啦.要努力啦so見我小on都唔奇>
hist∼∼!比人扣左5個儲備tim......一個操留呀..未出喎不過
仲要改5次呀,........唉
is,,,,,,,,,,唔記得左teach過d咩<失億>
公教<簡稱>講校規d野∼∼我竟然唔記得後面仲有阿伯佢地!!
要出去講野......我出左去但無講.陪襯下咁lo.好似好衰tim.總知唔出去算
班主任玩心理測驗∼∼幾得意..跟住講is∼∼miss請野食,,,,,
55..listening∼oo勁眼訓......差d合埋眼訓既啦
放學留低左.....help miss睇住不過我係周圍走
去左1樓傾計
5點就去睇排球∼∼輸得好慘烈∼∼
4比0
不過我地蒙記d人都好勁既
跟住夜學食雪糕∼∼∼∼返家啦又
e排無野傾∼∼愈黎愈小野傾!!
無奈啦...........
好想好似中一咁呀
-.-