都好似好耐無打日記lu!!!一字記之:懶xd~~!!
呀!!今日係f and m返黎既日子!!!唉!自由既生活即將完結!!不過都好既食返d住家飯呀ma
佢地唔係home既日子我地都係食ma d 七七八八既野!!無計啦@@無人cook呀ma
開始野廢話啦
今日7:10起身!!!食左件cake!!好味!
之後返學lu~~!!沿途無發生d咩特別野!!
之後返到學校take書!!呵2我竟然唔記得左take頭4堂果d正係take左之後果 d
跟住ma小勤take返上黎lo!!!
今日我地學校升旗禮so ma可以放書包上去先lo!!!
今日都幾好因為無咩太陽但都幾熱下∼!!企左20min之後上左去上堂
hist miss lau!!無左10min!!
佢講蒙xlisa同最後dinner!我地睇<死啦!有好多字都唔識打呀!T.T>
仲有坦克呀!!果個達文西真係好勁呀!
之後maths∼∼∼出去做數!得我一個錯
羞家∼∼!!不個呀sir係本notie book寫左<努力呀>
唔錯!唔錯!不過死人阿仔!!係到話我扮哂野∼∼!!懶聰明喎!!咁我ma話我唔識計lo∼
佢仲要繼續講*喎∼∼愈諗愈hurt!!之後頌欣叫我部佢去拎書!!咁ma去lo!
返黎愈諗就諗hurt再加上胃痛<痛到死呀>!!!喊=.=!!!<hehe!!而家諗返都有d百痴.不過佢
好似成日針對我咁>唉!!!就係今日既悲啦!!
is做實驗!!本身塊葉應該中間係棕色而左右兩面就係藍色既!!點知我地組成塊都係藍色喎!!!
之後迴光返照∼∼!!無事!!呵呵∼∼!
小息同小勤去左食野!!返班果時係樓梯見倒miss鄭呀!!!<果時係緊sweet!即吞呀!>
佢問我咩事喎!!我ma話無野lo!佢叫我去lunchtime搵佢喎!!
英文堂!!!!就係教書啦!!好似無咩野做喎!
中文!都係咁!!
lunch time到啦!!食左d唔係好好味既野!!總之食$6果d fishball算啦!!唉
之後去左搵miss鄭!我覺得佢好好人呀!!hehe!!
閱讀堂睇英文呀!!跟住肥聰扮打肥延!!好似呀!!肥聰同豬誠果個仲似呀!!哈哈
好玩呀!!
music!!睇荒失失奇兵!!幾好好睇不過好眼訓呀!!
bk!!!學左d英文!!死啦啦隊!forget左呀!
哈哈!!放學等小勤同靜瑜呀!阿tim佢地同miss鄭開會!!
不過等到4點都未!!咁ma走左lo!
呀!!返到黎見倒好多野食呀!!哈哈∼∼開心屎我啦!!
到目前為止我屋企一個人都無!!yeah!!
打完啦!!今日都打左唔小∼∼!!!!hehe!!
我真的很討你厭嗎??
有些事總怕說出口!!
有的時候我總不會珍惜!
失去了的時候再懂得後悔!!!
難道失去的就再不回頭嗎??
很想很想跟你說...................
唉!!!討厭呀!!!