"MYSELF 

 

暱稱: C~e~C~i~思
性別: 女
國家: 香港


 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 


 
最近三個月尚無任何留言



 

 
 
2005 年 9 月 30 日  星期五 晴天
  

有喜有悲!!


都好似好耐無打日記lu!!!一字記之:懶xd~~!!

呀!!今日係f and m返黎既日子!!!唉!自由既生活即將完結!!不過都好既食返d住家飯呀ma

佢地唔係home既日子我地都係食ma d 七七八八既野!!無計啦@@無人cook呀ma

開始野廢話啦

今日7:10起身!!!食左件cake!!好味!

之後返學lu~~!!沿途無發生d咩特別野!!

之後返到學校take書!!呵2我竟然唔記得左take頭4堂果d正係take左之後果 d

跟住ma小勤take返上黎lo!!!

今日我地學校升旗禮so ma可以放書包上去先lo!!!

今日都幾好因為無咩太陽但都幾熱下∼!!企左20min之後上左去上堂

hist miss lau!!無左10min!!

佢講蒙xlisa同最後dinner!我地睇<死啦!有好多字都唔識打呀!T.T>

仲有坦克呀!!果個達文西真係好勁呀!

之後maths∼∼∼出去做數!得我一個錯

羞家∼∼!!不個呀sir係本notie book寫左<努力呀>

唔錯!唔錯!不過死人阿仔!!係到話我扮哂野∼∼!!懶聰明喎!!咁我ma話我唔識計lo∼

佢仲要繼續講*喎∼∼愈諗愈hurt!!之後頌欣叫我部佢去拎書!!咁ma去lo!

返黎愈諗就諗hurt再加上胃痛<痛到死呀>!!!喊=.=!!!<hehe!!而家諗返都有d百痴.不過佢

好似成日針對我咁>唉!!!就係今日既悲啦!!

is做實驗!!本身塊葉應該中間係棕色而左右兩面就係藍色既!!點知我地組成塊都係藍色喎!!!

之後迴光返照∼∼!!無事!!呵呵∼∼!

小息同小勤去左食野!!返班果時係樓梯見倒miss鄭呀!!!<果時係緊sweet!即吞呀!>

佢問我咩事喎!!我ma話無野lo!佢叫我去lunchtime搵佢喎!!

英文堂!!!!就係教書啦!!好似無咩野做喎!

中文!都係咁!!

lunch time到啦!!食左d唔係好好味既野!!總之食$6果d fishball算啦!!唉

之後去左搵miss鄭!我覺得佢好好人呀!!hehe!!

閱讀堂睇英文呀!!跟住肥聰扮打肥延!!好似呀!!肥聰同豬誠果個仲似呀!!哈哈

好玩呀!!

music!!睇荒失失奇兵!!幾好好睇不過好眼訓呀!!

bk!!!學左d英文!!死啦啦隊!forget左呀!

哈哈!!放學等小勤同靜瑜呀!阿tim佢地同miss鄭開會!!

不過等到4點都未!!咁ma走左lo!

呀!!返到黎見倒好多野食呀!!哈哈∼∼開心屎我啦!!

到目前為止我屋企一個人都無!!yeah!!

打完啦!!今日都打左唔小∼∼!!!!hehe!!

我真的很討你厭嗎??

有些事總怕說出口!!

有的時候我總不會珍惜!

失去了的時候再懂得後悔!!!

難道失去的就再不回頭嗎??

很想很想跟你說...................

唉!!!討厭呀!!!

 

幾時打既︰2005-09-30 06:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

   

--> }