哈囉!歡迎黎度e度~
E度寫滿哂我每日ga經歷
有開心的
有唔開心的
希望大家留個言俾我啦!!
thx!!!
Change to Xanga:
www.xanga.com/szesze
唉
我真係失敗
無論咩都做唔好ga
文唔得武又唔得
書又讀唔好
一向好有自信心的我
突然覺得我掉落個谷低度
有冇人扶下扶我呀
我e家真係好唔開心呀!!!