|
今日10:30先起身.....10:45返church"""!!
12:30去左花都食lunch...之後去左supermarket!!買材料~~!
返到屋企阿哥自己炒烏冬食...""HEE~佢整左好多呀!!!!
不過.....唔夠半個鐘佢又話肚餓""!!!咁我咪整個蛋糕比佢食囉....
整左半個鐘...就得喇....等到10:00有得食喇//
咁係等既其間...我同阿落街..陪媽媽買今晚既SUPPER!!
HEE~之後陪阿哥去租漫畫..點知見到黃浩然!!!又會咁岩""""""
跟住名哥陪我租DVD睇...聽日都係返早...返黎可以睇!!!!!!!
番到屋企....睇左少少...就DINNER喇!!!!
10:00食個CHEESECAKE..今次加左CHOCOLATE所以好甜呀!!!!!!
比上次又好味DD!!!
咁10:30又整多個...因為聽日有人生日!!!!咪整個送比佢囉...!!!!!
希望佢鐘意啦!!!
而家打埋日記訓覺""!!好攰呀!!!!!!!!!!!!!!
|