10.10。雙十節。台灣國慶!>V<
我既第二個家
生日丫! xD"
不過因為風災
台灣果邊並冇大事慶祝… 6^6"
希望果邊既災民
能夠早日恢復原來既生活啦 =]
…
今日去左老人院~
一個月一次 =P
▼本優小作=P

▼婆婆們的作品 ^^


▼工程進行中 x]





▼【注目之作】Omi 憑住一句[唔盲目令我更觸目] 整左個細版相架,, 仲要放左 Joyz 張相入去,, 極似車頭相… -v-"
雖然如此,, 不得不說 佢依個相架真係整得幾靚下丫~ xPP

___________________________________________________________________________________________________________
唉~~~
忙忙忙______________ =3="
不過
終於就黎忙完啦 ^^"
下個星一
選學生會啦…
【BYEBYE 同學 週末愉快~】
PROMOTION PERIOD 既最後一日
相信大部份同學都聽到我地 ACE 同你地 SAY GOODBYE 呢~ 6v6"
下星一
MORNING GREETNG
最後衝刺!>0<

_______________________________________________________________________________________________________
另外一樣要 唉~~~ 既事 -3-"
個 CCA 丫! >^<
我本來入左THE NEXT MUSICAL 架啦!
但係因為我簡左兩個 CCA (另外果個係中文DRAMA)
宜加要再簡多次…
搞到我入左 DRAMA 入唔到 TNM 囉!!! >^<
嬲嬲嬲。。!!! .\/.
我宜加仲努力爭取緊
希望可以如我所願啦… 6^6"
______________________________________________________
上左中 lit. 堂都個幾月啦
我真係愈黎愈鍾2 文學啦! >V<
【重瞳子】
即一隻眼有兩個瞳孔既人…
係十分罕有既病症
舜帝 同 項羽 都係重瞳子…
聽講,, 當項羽睜開眼既時候
d 人就會因此而驚左佢…
omg... 真係好嘔心 ><
http://blog.sina.com.tw/fjwang/article.php?pbgid=35080&entryid=573188
唔驚既…不防睇下 -v-"
____________________________________________________________
READING PERIOD!!!!!!!!!!!!!!!!! >V<
睇到【封印之書{鏡之門}】結局篇!>W<

夏雨溪。

岩晴。

安沐澤。

林詩琪。

好想快D 睇到結局! >V<
之後就會開始睇【封印之書{螢火森林}】啦 =P
妮殿萬歲!!! >3333333333333333333333333333<
|