今日學校去旅行....一早約左ra 同高係8佳買野
食...跟住搭車返學....點知去到果到係冇野玩個
囉....超悶...諗住係個電視室度過啦...點知果到
又有蚊又有小強又有蜜蜂.....真係.....我地好怏
咁走左去左canteen坐...見到劉sir佢請我地食
野囉...勁好人....