今日d雨落得好大呀 ! 又行雷喎 !!!!! 好耐都未聽過行雷聲喇 !!!!!!! 放學果時 , 同circle , 淑慧 , sandy , 景 , hontas , tly 一齊去沙田 , 狂講(真嫁?) , 超好笑 !!! 要做功課lu , 唉 !!!!!!!