今日係星期二
第一二堂係電腦
做flash
有啲唔識
悶
好緊張
因為死期將至
數學
Test lu
手震
超級極之好緊張
認真架
怕怕
Skip mc
唔知結果點
算
放下嘛!
不過好難做到
唔再冧啦!
英文
悶
好唔專心
講grammar
捱完
食飯
同桂桂
去蘭香閣
見到miss chan
坐斜對面
怕怕
不過狂聽佢講野
經常忍唔住笑
I.s.
悶,
地理
Miss tung記得我係總務
仲叫我幫佢數野
感動
中文
又悶。
跳舞
黛西唔舒服
唔去
又係後備
算了!
有a level
禮堂跳
同drama共用
準時放
好開心
而且早午放學都好開心
因為某某
唔好亂冧啦。
又一日
|