哇!今日好開心呀!因為今日係我生日呀!!~但因為要考試,所以未得開生日Party!
但最唔開心係生日唔舒服,病左呀!(發燒同肚痛)好辛苦..........
今日係有史以來生日最唔係好開心既一日.....