今日番到學校之後,落左去小禮堂聽專題研習分享會,真係好好好悶呀.........
一開始五年級A班都好好,
然後五年級B班,我都唔係好悶「因為有我兩個好朋友」
不過去到C班既時候,我就有小小悶
D班就當然唔悶啦,我個班喎!!
至到四年級,我悶到就睡啦~
唔知你地今日又點呢???開唔開心呀???