今日無咩特別既事
功課都唔係特別好多囉!!
只係Maths功課多啫'''
唉唉.....現在又開始教英文數呀= =
都幾難下嫁~
希望個老師教得好啦
(不過應該都唔會嫁啦...所以話''唉''算啦>無眼睇)