哈.瘋狂喪笑^______^今日veRy HaiP=]
丫橙..生日快樂~個Sup prIzR夠5夠丫?哈~
保護好D橙丫;好貴嫁-蛋糕記得食5好曬~嘻
 
早上好輕鬆咁過左lu^.^堂堂都5眼訓!!
晏就番學校練音樂劇@@
哈......影左好多相~!挽得好開心
好瘋狂^___^又係到食~係到唱
之後去左駿菁0______0
佢地碌玲...我地食野~食完上左去~
係駿菁見到好多人-v-
7點就同左過怡閃人啦~____~
聽日原來要去報暑期活動-0-
挽到5記得左- -仲諗住聽日去挽-口-
`星期一歷大&英小v_____v

見5見我換左幾多副眼鏡~.~哈
係學校都可以挽得好開心^_____^今天過得好快'
5知下次係幾時呢@@?溫馨姊妹依然溫馨~!!!!!
|