2009 年 6 月 9 日 星期二  |
| 2009-06-09 |
分類: 未分類 |
聽日就係最後一段ge考試na~
我知道我會補考數0.0
平均分合格都拉吾到前面個幾段...鳴鳴
今日黑色暴雨哇"
不過晏就都吾洗番學啦= ="
我爸爸黎左接我呢~he"
好多人都冇帶遮-0-
叫我遮埋佢地~
我見到爸爸之後係到搵我地班ge人"
搵吾到wo..算~
佢地吾好釆@@
之後就番左屋企lu*_*
成日都冇溫習~
掛住個電腦呀ma>0<
係屋企好無聊~
但係吾知點解今日吾想出去( -.- )
聽日就要考第一科..生物
平平常常咁過左就得~
我都吾要拎咩分~
我只想個數學~!
就係呢個數學搞到我咩都吾想做!
唉...真係咁快要考試??
吾制呀!!!!
不過冇得揀na^^
我地一齊沖啦000
各位無論點都好~
我地都算是朋友呀~
|
« | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | ... | 377 | »
|
|