[size=3][color=darkorange] [/color][/size]丶 [size=3][color=darkorange] [/color][/size] [size=3][color=darkorange] [/color][/size]
您已經停留了

Got My Cursor @ 123Cursors.com

 

cecisou
暱稱: ↙"SiNJaii.﹋
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-08-04
F1.2去睇睇.
永遠懷念2010 ge F1D!
-'take.4 正野!
part.3!笑死左..
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
cecisou
好友名單
牙麗♥ (Lailai_1225)
din (siusin97)
`2寶♥ (miki9522)
\蜜 瓜*奶* (forever_bfd)
Grape559 (Grapesssss)
**wEnG 恩~ (Ian921)
-` '♥ 雅 NGa... (Neg)
[[/\--*ㄨMrs.G.-`.. (Grace1998)
SaM LaM IOn sAnG (as28416039)
KennyLoi (kun521314)
sheena (tamweng)
`Gw!NgBKuN♥]] (candy422)
` 凌 -}, (elainechoi)
Wen. (xxLavenderxx)
美嘉 (carmenlei)
~.~小鋒~.~ (utt456)
'`ka!n (LOUKAIN)
AH BAN:) (I10v3Smi13)
amy (Amy112)
♥Choi (choikei)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 538
今日人氣: 4
累積人氣: 3543
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


派左英文大測卷.... 傷心 分類: 未分類

今日......派左英文測卷~~

我~~~~~95分...

好慘~~

我竟然低過 x x欣!!!!

佢100 ar...變態的~

我5制ar....

下一次我一定要高過佢~~

我5可以比佢爬住我ga....

加油加油加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 cecisou 的日誌)


Amy112 於 2009-09-30 12:57 PM 發表:
55,要加油丫,我支持你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒~~
Posted at 2009-09-30 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Chettle 於 2009-09-30 12:56 PM 發表:
= =''
comment''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx...
Posted at 2009-09-30 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Leila1234 於 2009-09-29 10:13 PM 發表:
cM..
你要求好高-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55....
Posted at 2009-09-29 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ip08628 於 2009-09-29 09:27 PM 發表:
-`我冇諗過要"爬住"你喎xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor~~我5係咁ge意思.....你5好誤會~~
Posted at 2009-09-29 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nGuNTinG 於 2009-09-29 09:26 PM 發表:
算啦-.-
咁又何苦呢~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-09-29 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IeonGKaIaN 於 2009-09-29 09:10 PM 發表:
- -"
cOmment`)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxthx....
Posted at 2009-09-29 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tong970403 於 2009-09-29 09:07 PM 發表:
你95都叫低..
我果d叫咩..=v="
我8字頭咋..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對我黎講好低ga la...好慘ar..嗚嗚~~
Posted at 2009-09-29 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]