~~白痴ga!!今日又測中文la....
邊有禁多野測ga~~
我都完全冇溫過....
唉~~都係衰ga la!!!
所以我已經冇理佢lu..==
成條問答空Q左...
5知又會幾分呢!!!
..........
好慘...今朝冇落雨~我帶左把遮番黎!!!!
晏就落到痴晒線..我竟然冇帶==正白痴!!!!
上堂戈陣已經停左la~~仲諗住佢冇ga~
點知佢一放學就落到狗屎咁...頂佢個肺~~
冇計..冇遮--照衝><
嘩~~勁爽.....濕晒~成隻落湯雞咁..真仆街==
~end~