[size=3][color=darkorange] [/color][/size]丶 [size=3][color=darkorange] [/color][/size] [size=3][color=darkorange] [/color][/size]
您已經停留了

Got My Cursor @ 123Cursors.com

 

cecisou
暱稱: ↙"SiNJaii.﹋
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-08-04
F1.2去睇睇.
永遠懷念2010 ge F1D!
-'take.4 正野!
part.3!笑死左..
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
cecisou
好友名單
`katy (love96533)
CzF (e17629)
``☺碎紙 - (kimasa0906)
- yanja... (IeonGKaIaN)
-' B!NGJAI:D (hou1314521)
、ChEnG· (dtriplehx)
L (ling66422643)
自high※琪 (angel971108)
-★;,]︴KaBei___CHE*... (HeiGirl)
CHI:) (Crystal502)
_`yumi (yuMibabe)
牙麗♥ (Lailai_1225)
[★]`I.K.K (iou824)
★' M0NKEY (monkeykit)
KennyLoi (kun521314)
1a0-) (HO19970929)
✿;elbee. (KP_SIU_TENG)
kawal:D (kawal520)
Jing 쇼핑센터 베티 - ... (superBT)
× `Ka_PenG; (loveemily10)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 538
今日人氣: 3
累積人氣: 3534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 分類: 未分類

今日無lala又要留堂....

成班坐晒係課室.... [ 超無聊!! ]

戈班死野5知係度up乜ga!!!

無lala又且埋我戈溚~~~ [ 白痴ga~ ]

跟住成班就咁等左半粒幾鐘lo.........

點知又無lala有人講話走得~~

都5知信佢靜5信佢好........

過左一個字都5夠~課室ge人已經閃左一半la..== [ 勁快手lo~~ ]

我係課室徘徊左一陣兜左幾個round~~~~~

見好無聊...就閃左人la...

跟住又碌左過去mm~~

去到mm我如常咁做番我ge M記姐姐.....

可惜次次都無人濕我~~

諗住今日放棄....點知─────希望總係失望之後先出現ge~~~~~~~

終於有人肯采我la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ 勁勁勁開心ar!! ]

跟住坐係度係咁聽婷婷講戈個姣婆史~xd~

笑到我地碌晒地~~~

& then..且歸~~~~  [ 婷婷陪我=XD= ]






訪客留言 (返回 cecisou 的日誌)


steven21 於 2009-10-24 08:46 PM 發表:
我都要啦!係課室到飲但水都比人留堂!轉下筆又比老師係話到玩!屌9佢啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

禁可憐~~
Posted at 2009-10-24 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jj16304417 於 2009-10-21 01:22 PM 發表:
走得架啦個陣~我地唔知可以走姐嘛~~((詳情請到我BLOG睇v_v))
Comm2nt!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好ge~~
Posted at 2009-10-21 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HeiGirl 於 2009-10-19 11:47 PM 發表:
唉..
睇到你地我都覺得你地慘..,
呠.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lo~~
變態ga佢....
Posted at 2009-10-20 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



prettyperry 於 2009-10-19 11:03 PM 發表:
戈個"希望"係5係我呢??^3^
c.mm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5~~冇錯...
你就係我ge希望!!!!!
Posted at 2009-10-19 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jj16304417 於 2009-10-19 11:02 PM 發表:
你咁早閃人-w-"早知我都閃-3-miss搞到6:00先落黎啊((fuck!!))
Cm v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真ga~6點ar?!
咁你咪呆坐左個幾鐘?!!!!
咁其實走得未ga..我地戈陣??
Posted at 2009-10-19 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sengsengB 於 2009-10-19 10:54 PM 發表:
慘慘~!cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

........嗚嗚~~
Posted at 2009-10-19 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Leila1234 於 2009-10-19 10:47 PM 發表:
CMCM
被人留堂V3V
師姐慘慘哇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係好慘ga~
不過你5使驚....
好快就到你ga la!!
Posted at 2009-10-19 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]