[size=3][color=darkorange] [/color][/size]丶 [size=3][color=darkorange] [/color][/size] [size=3][color=darkorange] [/color][/size]
您已經停留了

Got My Cursor @ 123Cursors.com

 

cecisou
暱稱: ↙"SiNJaii.﹋
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-04
F1.2去睇睇.
永遠懷念2010 ge F1D!
-'take.4 正野!
part.3!笑死左..
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
cecisou
好友名單
`katy (love96533)
人渣 (steven21)
ANDYMON (andymon)
~.~小鋒~.~ (utt456)
Tinki. (manteng_0105)
★UNJAI;-P (unjai_baby)
din (siusin97)
` ♥ MB. (samanthaha)
#.Bryan.Lhl (Jeff619)
牙麗♥ (Lailai_1225)
♥` K0MCIEN:D (wwwsasa)
★牙Sam.;) (a572144041)
<3D春 (ChanChunYung)
*Show鬼杰∮ (siu4032)
★KAKARMANG (kamanman1230)
kuman. (badgirl253)
♀﹏碧❤ (fiana1234)
Ch2nG (philippa)
Jing 쇼핑센터 베티 - ... (superBT)
-`ch0niN;D (kaiin1001)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 538
今日人氣: 0
累積人氣: 3539
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


@^@失望~~ 無奈 分類: 未分類

今日係校運會最後一日la~

我以為..我會好開心!!

因為我對我地班ge接力好有信心---

點知......今日一番到黎~

戈兩個接力ge走埋離同我講....

佢邊度邊度好痛oo

落5到場───我當時真係好o咀lo~~

Miss話咁就唯有棄權i_i

我真係好失望........

好難得今次可以同張x欣一個group!!

點知===

今日真係好down.....

都已經喊左出黎la~~

不過學miz話dry=

5棄都棄左lo..喊又有乜用呢?!

好傷心好傷心!!!!!

都拜劉x雲所賜了~~!!






訪客留言 (返回 cecisou 的日誌)


HeiGirl 於 2009-10-26 09:02 PM 發表:
傻妹..哭有什麼意義,,沒有人會同情你的..
同情你的就是寵你//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係!!
多謝契姐ge教誨~
Posted at 2009-10-26 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bee_hou 於 2009-10-25 10:38 PM 發表:
你地唔識叫呀云姐去跑咩 佢唔跑 你打佢囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你認為佢會去咩~
不過算la..
D咁ge人...
5值得我為佢出動我隻玉手ar!! xD=(
Posted at 2009-10-25 11:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BBinin 於 2009-10-25 07:06 PM 發表:
下次再黎過味得l0r-,- 下年陪尒跑過下~,, 笑>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁好la~
下年睇你la...
thxxx!!
Posted at 2009-10-25 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengao 於 2009-10-25 04:24 PM 發表:
唔好唔開心la~
你下年再比賽過lo
(路過)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

等到下一年...
有排ar~
不過都thzz你la!!!
Posted at 2009-10-25 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miki9522 於 2009-10-24 06:35 PM 發表:
@@ 咁陰公....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar...
你都覺呢~真係好陰公ga!!
Posted at 2009-10-24 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ip08628 於 2009-10-23 09:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-24 12:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cecisou 於 2009-10-23 08:25 PM 發表:
我都想~~
希望la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Crystal502 於 2009-10-23 08:20 PM 發表:
呢d係唔係叫''一場歡喜一場哭''
唔好唔開心..下次再黎過洛@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Leila1234 於 2009-10-23 07:57 PM 發表:
唔好唔開心啦.>
下次再參多次啦!xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]