-'千年之bg.有冇掛住我?!xp.
-'故今晚唔得閒.up左先.
-'講番琴日la.
-'神早同左軍番左鏡小.
-'12點陵撇左.諗住去食sushi.
-'點知子豪哥打電話過黎:"我同銓邊個靚仔d?."^^
-'O了!跟住就話一陣去水坑尾.跟左佢地走.
-'兩條麻甩佬走去海皮.仲周街打tel問佢地邊個靚仔d.
-'唉~~~原諒佢地無知!.
-'之後就彈左去信達.見到d極度不雅ge東西.E~~
-'行左一陣去左m記食野.
-'跟住就閃水.番番黑沙環.
-'就有人call左我躝街.撇了!.
-'番學了.係咁先.得閒再up!掰.
|