头先上饭否…见到大鲁话今日系独立日…忽然醒起今日7/4喇喔…呵呵…生日快乐吖K爷…甘就奔十八喇… 几经辛苦揾到距电话sent佐sms比距…距立刻就复佐我喔…wowo…距仲有存我电话喔…哈哈…都算系由细玩到大喇…不过吾知从几时起…一年只联络2次…我生日…距生日…哎哎…当年果D一起行遍每一个角落[仅限学校500米直径范围内]既日子一去不复返…真系一去不复返…maybe我地E世都唔会再有乜交杂喇…当年一起讲过既果句野都好模糊喇…依稀记得大概系[我们喜欢蛋糕…我们喜欢奶油…但最重要的是…我们相亲相爱]…好似系从一出极度低B既动画片入面听翻来既…好神奇甘…我地竟然会同时睇紧果出野…跟住某一日又突然讲起…哈哈…其实我地之间有好多好多甘岩得甘巧既野…真系从来从来未忘记过你…
其实一直都知你会变坏…都听好多人讲过你而家既吾好…有几几几拽…甚至好多好难听既野都有…从你blog度睇得到你系点…but…对你既睇法依然冇变过…我地一起既日子一起既事…系我心中最纯洁既一片地方喇… happy birthday to you,dear kk