今日周围揾人同学聚会…好唔开心…D人放我飞机…我做得甘辛苦…想揾多D人…你地话唔去就唔去…我真系觉得好伤心囖…特别系D人…越熟既越唔挺我…首先…蕉同雄雄会唔去我就遇佐噶喇…点知臭哲又系度同我拗…跟住有份拣时间既少侠竟然又话唔得…到E度我已经有点唔高兴喇!再跟住…麦兜竟然又话可能唔得…E度我真系嬲爆佐!你地玩晒喇…一日到黑正就拍拖拍拖搞搞震…开头又系你地话要叫多D人…我叫佐你地又唔支持…想点嘛!好嬲吖…poke guy…以后否唔想理吖…点解人地果D唔多熟既都答得甘爽快…coco都达得好爽…臭哲同麦兜就系度EE吖吖甘…!!!!!!!!!!我好唔高兴囖!愤怒!你地都唔谂下…我容易乜…
今日…严厉批评臭哲 麦兜 蕉 雄 少侠… 表扬艳姐…肥佬…dlyan…同埋比我虾佐成晚既吖四… 呜呜呜…我唔高兴!somebody come to help me!