终于考完个毛课喇!!``
终于5使日日对住d变态理论喇!!!
吖!!!!真系超级烦!!``背多两下我想杀人喇!```好搞笑..果日阳哥背完毛概翻来咆哮到----我吾要入党喇!```
真系超级烦,,,好吾明逼我地学埋晒甘既死人野系真系想话加强所谓思想道德建设定系要逼我地变态吖!!~~``
仲有新哥个死白痴,,吾知系未最近被毛概背丧佐,一日系淫淫度排解自己既厌世之情...后尾仲要发展到要积极努力力争取明年出国!``
我寻晚发梦都梦到解放思想实事求是吖救命吖!!```
不过好样衰甘...今日考试果时我都系谂吾起我背过乜,,,唯有乱吹...我觉得我好劲!我吹既全部都系初中背既!!睇来我果时被荼毒得真系好深好深!`
我觉得我好考前抑郁!!!次次到考试前一日就好想玩电脑!!!``
上次考工数之前上佐成晚网!``仲比死君哥带住买佐成堆闲书!!!``
考线代之前就去hea佐成晚仲要去食佐宵夜 [肥吖!!都5知边个甘扑街一日拉我去吃宵夜!! ]
跟住寻晚,,又好激情甘睇佐成晚电视剧!```
哎哎,,,我应该听阳哥既话睇非诚勿扰,,,话晒吾使睇晚一集又一集吖!~``
寻晚同阳哥睇佐成晚某某推介既裸婚时代!!``我地深深甘发现结婚系一件好恐怖既事!!```不过个男女主角睇落真系好甜蜜!!!```
等我挨多4日!!!!!!考埋个大物!!!哈哈哈哈!!!我就可以!!!!站起来做人了!!!哈哈哈哈!!!
|