| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 旅行 |
我地一大清早
就起身,然後就
返學校點名~
點完名之後~我
地座住旅遊車去
目的地!然後我
地就搵地方去食
野!我地去左放
風爭.呀靜見到
人地放~佢又想
放~跟住去左佢
自己去左停車場
隔離果間士多到
買!果到買風x要
20雞~我地正好
隻風爭之後~就
去放啦~我地放
到隻風爭爛左~
但係呀靜死到要
放到為止!!唉服
左佢呀~到左12
:00幾果陣,2D
班果個陳恩宜就
話要行下果條研
習徑~今我地(曾
靜、陳恩宜、徐
淑賢、我、曾凱
怡同黃安妮)就去
行啦~跟住呀陳
恩宜就話止路不通
!呀曾凱怡就叫我
地睇下個牌果到寫
住(前方是阮崖)
跟住黃安妮就立刻
走返上去∼曾凱怡
叫佢停係到∼佢中
走快兩步∼當場笑
到肚痛∼行完之後
∼我地上返去一陣
之後就講返頭先果
d野∼我地又笑個
∼但黃安妮就好似
唔開心~跟住我地
就冇講野啦!!隔左
一陣呀靜又話要踢
燕喎!!又就去買個
~踢下又唔踢!唉!!
|
| 刊登時間︰2006-12-21 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 85 | »
|