Today有好多野唔明!!!!! 係屋企個時都係問幾個丫哥教我炸!!! 好在有D丫哥行教我啫, 如果唔係就親吻街道!!! 所以我都話有多D丫哥係好的!!!! 哈!哈!哈!哈! 十分歡迎留言!!! 請多多留言!!! 仲有丫!!! 唔知點解呢 呢幾好想訓!!! 上堂果時差D訓着咗!!! 好在剛剛好小息, 可以「合」15分鐘炸!! 如果唔係都唔知點算la!!!! 可能呢排唔習慣la!!! 剛剛開學, 暑假訓到下午都ok, 而家就神咁早起床!!! 唉......