今日打颱風...冇得返學
著哂3後..我姑丈先同我講唔使返學-.-
????@0@????
我開電視一睇...明明係3號...風球..點解唔使返呢??
隔離一睇...[全日制學校停課]
就明白哂一齊..
老豆呀媽果地今日走...
返大6囉....又要一排先見面.......T3T
...好多日冇打囉....
美咁日生日..生日快樂...!~