唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
感日去左踩車..
勁黑仔囉....
去到吐露港個陣
既然炒車....
唉...炒車就算啦,,
既然個轉波器成個報銷左...
要成舊水先買得返呀.,....
唉..
好才有個fd係到...
陪我一齊行返去顯徑,,,
行左成3個鍾先到大圍..
勁無奈-_-
之後返到屋企就煮飯食..
d冷飯放左落d煮熟左既飯到...
都仲係凍既..
之後比姑丈話左幾句..
唉...下次都係好精d..
黑仔的重陽節..
重陽節...
令我想起已故的爺爺
他那可愛的面貌
他那甜美的聲音
他那慈祥的心..
令我想起我在小時的時候,,
他是多麼疼我
如今他已經去世了..
再也不能看見他....
在他去世的前數個小時..
我景然一滴眼淚都沒有留下..
我真的狠心..
|