今天....回校我地要做專題研習
我地要向老師報告做成點
不過我唔想做..都要做
我唔想做都要做...就要做好一d
點知老師話我報告得幾好
就係感唔知點解有一種感覺沖上黎
要自己努力
真係好開心.....